ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 232
  • بازدید دیروز : 367
  • بازدید کل : 235039

پارامتره کردن یک شناور یات بوسیله نوشتن چند عبارت ساده + ایجاد تانک مجازی پارامتریک + تولید شبکه بندی باسازمان در ICEM CFD

پارامتره کردن یک شناور یات بوسیله نوشتن چند عبارت ساده + ایجاد تانک مجازی پارامتریک + تولید شبکه بندی باسازمان در ICEM CFD

در این آموزش یک یات ساده بدون ملحقات در CAESES  پارامتره شده، در این راستا از چند پارامتر وعبارت ساده برای تعریف مقطع عرضی شناور استفاده شده است بدین صورت که در مقطع وسط از سه نقطه در کیل، وسط و عرشه استفاده شده است. سپس به مقادیر پارامتر طول اضافه شده تا فرم سه بعدی بدنه ایجاد ...

75,000 تومان

پارامتره کردن مقطع دو بعدی توربین محوری قائم/ سیکلوئیدی دریایی (ویث اشنایدر) + تولید شبکه بندی با سازمان در ICEM CFD + شبیه سازی عددی جریان در STARCCM

پارامتره کردن مقطع دو بعدی توربین محوری قائم/ سیکلوئیدی دریایی (ویث اشنایدر) + تولید شبکه بندی با سازمان در ICEM CFD + شبیه سازی عددی جریان در STARCCM

توربین یا سیستم رانش به دو دسته عمودی و افقی تقسیم بندی می شوند که در حالت افقی مثل توربین ها، کمپرسورها، پروانه های دریایی نیروی رانش بوسیله لیفت ایجاد می گردد که نسبت لیفت به درگ را داریم ولی در مقابل حالت عمودی نظیر توربین محوری عمودی، سیستم رانش سیکلوئیدی دریایی، نیروی ...

80,000 تومان

پارامتره کردن مقطع دو بعدی WaterLine در نزدیکی بالب شناور KCS + تولید شبکه بندی با سازمان با کیفیت در ICEM CFD + شبیه سازی عددی جریان در STAR-CCM+

پارامتره کردن مقطع دو بعدی WaterLine در نزدیکی بالب شناور KCS + تولید شبکه بندی با سازمان با کیفیت در ICEM CFD + شبیه سازی عددی  جریان در STAR-CCM+

با توجه به هزینه محاسباتی بالا برای تحلیل مسائل مهندسی همیشه سعی بر این است که مسائل را تا جای ممکن ساده سازی نمود. در این بین به منظور بررسی پارامتریک و مطالعات بهینه سازی اهمیت هزینه محاسباتی بسیار حائز اهمیت می شود. می توان مسائل سه بعدی را با تخمین مناسبی به مسائل دو بعدی ...

88,000 تومان

تولید هندسه پارامتریک دوبعدی برای مقطع طولی خودرو فورد Ikon بوسیله CAESES FriendShip

تولید هندسه پارامتریک دوبعدی برای مقطع طولی خودرو فورد Ikon بوسیله CAESES FriendShip

در این آموزش فایل سطح مقطع مدل وارد نرم افزار شده است و سپس با انتخاب نزدیکترین پروفیل ها به مدل پایه هندسه را بصورت انعطاف پذیری پارامتریک نموده ایم که برای مطالعات بهینه سازی بسیار مفید است. در این راست از دو منحنی اسپلاین با زوایای مماسی و فاکتور، دو مقطع ایرفویل و سایر ...

70,000 تومان

تولید هندسه پارامتریک داکت 37 آ (37A) با قابلیت جایگزین سریع پروفیل های دیگر استاندارد بوسیله CAESES FriendShip

تولید هندسه پارامتریک داکت 37 آ (37A) با قابلیت جایگزین سریع پروفیل های دیگر استاندارد بوسیله CAESES FriendShip

یکی از روش های سریع برای بالا بردن عملکرد سیستم رانش افزودن ملحقاتی نظیر داکت است. داکت یک مقطع فویل بالابر است که حول محور طولی چرخانده می‌شود و زمانی که جریان از آن عبور می‌کند نیروهایی را تولید می کند. این نیروها حاصل تغییرات فشار بر روی سطح فویل هستند و به دونیروی لیفت ...

80,000 تومان

تولیدهندسه پارامتریک K کپ (K Cap) برای پشت هاب پروانه دریایی بوسیله CAESES FriendShip

تولیدهندسه پارامتریک K کپ (K Cap) برای پشت هاب پروانه دریایی بوسیله CAESES FriendShip

اخیراً توجه فزایندهای به مقوله حفاظت از محیط زیست و لزوم کاهش گازهای گلخانه ای صنایع کشتی سازی را نیز تحت تاثیر قررار داده است. در این راستا سازمان بین المللی دریانوردی برای شناورهایی که از سال 2012 میلادی ساخته شده اند، اندازه گیری شاخص بازدهی انرژی را الزامی کرده است و با هدف ...

80,000 تومان

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه یازدهم (مثال : تغییر شکل آزادنه یا دفرم کردن بوسیله CAESES Friendship + STAR-CCM

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه یازدهم (مثال : تغییر شکل آزادنه یا دفرم کردن بوسیله   CAESES Friendship + STAR-CCM

دوره بهینه ­سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه یازدهم (مثال : تغییر شکل آزادنه یا دفرم کردن بوسیله BOX) CAESES Friendship + STAR-CCM+ کیسز فرندشیپ و استارسی­ سی ام تعریف تابع Deformation، تعریف حجم بر مبنای B-Spline تعریف روش Sweep Box، تنظیمات حجمی B-Spline، گرفتن Image از Sweep Surface تنظیم ...

52,000 تومان

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه دهم (سه مثال : فیلت کردن دوسطح به وسیله زیر سطح و دو مثال حجم BRep)

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه دهم (سه مثال : فیلت کردن دوسطح به وسیله زیر سطح و دو مثال  حجم BRep)

دوره بهینه ­سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه دهم (سه مثال : فیلت کردن دوسطح به وسیله زیر سطح و دو مثال حجم BRep) CAESES Friendship + STAR-CCM+ کیسز فرندشیپ و استارسی­سی ام ترسیم دو سطح و ایجاد فیلت قابل کنترل بین آنها بوسیله دو زیر سطح، تنظیمات U و V زیر سطح، تنظیم ...

65,000 تومان

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه نهم (ترسیمات پایه و اصول کاربردی) CAESES Friendship + STAR-CCM+

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه نهم (ترسیمات پایه و اصول کاربردی)  CAESES Friendship + STAR-CCM+

جلسه نهم (ترسیمات پایه و اصول کاربردی) CAESES Friendship + STAR-CCM+ کیسز فرندشیپ و استارسی­سی ام ترسیم منحنی و Drag & Drop کردن موضوعات، نحوه استفاده از Command نویسی برای اجرای دستورات پارامتره کردن یک دایره نسبت به طول یک پاره خط مستقیم، ایجاد سطح Revoloveبدست آوردن تقاطع دو منحنی و ایجاد ...

55,000 تومان

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه نهم (مدلسازی پارامتریک یک نمونه پروانه دریایی با پروفیل چهار رقمی استاندارد ) CAESES Fri

دوره بهینه سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه نهم (مدلسازی پارامتریک یک نمونه پروانه دریایی با پروفیل چهار رقمی استاندارد )  CAESES Fri

دوره بهینه ­سازی اتوماتیک بوسیله دینامیک سیالات محاسباتی جلسه نهم (مدلسازی پارامتریک یک نمونه پروانه دریایی با پروفیل چهار رقمی استاندارد ) CAESES Friendship + STAR-CCM+ کیسز فرندشیپ و استارسی­سی ام تعریف پروفیل 4 رقمی، تعریف Feature برای پروفیل تعریف Curve Engine، تعریف توابع دو بعدی ...

65,000 تومان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما